Rewitalizujący szampon do częstego mycia włosów i skóry głowy. Wzbogacony kofeiną, ekstraktem z ananasa oraz odżywczymi kondycjonerami nadaje włosom objętości i blasku.
Zobacz też:
Ziaja, ananasowy rewitalizujący szampon z kofeiną, 160ml - opis produktu
Produkt wegański, 95% składników pochodzenia naturalnego
Ekstrakt z ananasa i aktywna kofeina są kosmetycznym dopingiem dla skóry. Soczysty zapach egzotycznych ananasów i fascynujące formuły produktów gwarantują intensywną, radosną i odświeżającą pielęgnację. My uwielbiamy!
Rewitalizujący szampon do częstego mycia włosów i skóry głowy. Wzbogacony kofeiną, ekstraktem z ananasa oraz odżywczymi kondycjonerami nadaje włosom objętości i blasku.
DZIAŁANIE
- Dokładnie myje włosy i oczyszcza skórę głowy.
- Ułatwia rozczesywanie, dodaje blasku i świeżości.
- Po wysuszeniu nadaje włosom objętości.
- Rewitalizuje, pachnie świeżo i egzotycznie.
Sposób użycia
Szampon nanieść na wilgotne włosy i skórę głowy. Delikatnie masować do wytworzenia piany. Dokładnie spłukać. Czynność powtórzyć. Unikać kontaktu z oczami. Idealny po treningu. Sprawdza się w upalne dni.
Składniki
Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Polyquaternium-10, Hydrolyzed Glycosaminoglycans, Caffeine, Ananas Sativus (Pineapple) Extract, Sodium Chloride, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Sodium Benzoate, Parfum (Fragrance), Linalool, Citric Acid, CI 47005 (D&C Yellow No. 10), CI 16035 (FD&C Red No. 40), CI 42090 (FD&C Blue No. 1), CI 19140 (FD&C Yellow No. 5).
PKWIU | 20.42.16.0 |
Rodzaj | |
EAN | |
BLOZ_07 | 7083402 |
- Postać
- szampon
- Aplikacja
- na włosy
- Typ produktu
- Kosmetyk
Centrala firmy Ziaja zatrudnia obecnie ponad 555 pracowników w biurach, zakładach produkcyjnych, magazynach i logistyce. Sprzedaż detaliczną i dystrybucję w Polsce tworzy sieć 14 Oddziałów zlokalizowanych na terenie całego kraju, które przy pomocy 74 Przedstawicieli, oraz ok. 200 pracowników Oddziałów dbają o obsługę i tworzenie dobrych relacji z Klientami. Sieć sklepów Ziaja dla Ciebie to kolejne 390 osób, co daje łączną ilość około 1220 pracowników działających na rzecz marki Ziaja w Polsce.
Pierwszym produktem firmy Ziaja był naturalny krem oliwkowy sprzedawany z powodzeniem do dziś. Obecnie oferta obejmuje około1000 pozycji preparatów przyjaznych dla skóry i środowiska, nietestowanych na zwierzętach, w których do niezbędnego minimum ograniczono zawartość konserwantów. W 2015 roku na rynek trafiło ponad 66 milionów sztuk produktów firmy Ziaja.
Eksport- jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się sektorów firmy. Obecnie dystrybucja w samej Europie to 30 Państw m.in. w Austria, Czechy, Dania, Finlandia, Irlandia, Szwecja, Ukraina. Marka Ziaja poza granicami kraju dostępna jest w dużych sieciach handlowych jak również w licznych lokalnych sieciach drogeryjnych, aptecznych i niezależnych aptekach.