Cukrowy peeling do ust o gęstej, bogatej konsystencji. Nasycony pielęgnującymi składnikami i słodkim aromatem mirabelki.
Zobacz też:
Ziaja Codziennie Wygładza, peeling do ust, słodka mirabelka, 9 ml - opis produktu
Idealny przed nałożeniem błyszczyka o zapachu słodkiej mirabelki lub Twojej ulubionej szminki.
Złuszcza spierzchnięte usta. Zmiękcza je i wygładza. Odżywcza baza nawilża usta. Soczyście pachnie i smakuje. Przeznaczony do użytku zewnętrznego. Nadaje się do codziennej pielęgnacji ust.
Składniki aktywne
- Cukier - sacharoza
- Olej jojoba
- Wosk mikrokrystaliczny
Sposób użycia:
Rozprowadź niewielką ilość peelingu na oczyszczonych ustach. Delikatnie masuj. Nadmiar usuń płatkiem kosmetycznym.
Skład:
Sucrose, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Cera Microcristallina (Microcrystalline Wax), Isohexadecane, Ethylene/Propylene/Styrene Copolymer, Butylene/Ethylene/Styrene Copolymer, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Aroma (Flavor), Linalool, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Brassica Campestris (Rapeseed) Seed Oil, Beta-Carotene, CI 16035 (FD&C Red No. 40).
PKWIU | - |
Rodzaj | |
EAN | |
BLOZ_07 | 7088794 |
- Postać
- peeling
- Aplikacja
- do ciała
- Typ produktu
- Kosmetyk
Centrala firmy Ziaja zatrudnia obecnie ponad 555 pracowników w biurach, zakładach produkcyjnych, magazynach i logistyce. Sprzedaż detaliczną i dystrybucję w Polsce tworzy sieć 14 Oddziałów zlokalizowanych na terenie całego kraju, które przy pomocy 74 Przedstawicieli, oraz ok. 200 pracowników Oddziałów dbają o obsługę i tworzenie dobrych relacji z Klientami. Sieć sklepów Ziaja dla Ciebie to kolejne 390 osób, co daje łączną ilość około 1220 pracowników działających na rzecz marki Ziaja w Polsce.
Pierwszym produktem firmy Ziaja był naturalny krem oliwkowy sprzedawany z powodzeniem do dziś. Obecnie oferta obejmuje około1000 pozycji preparatów przyjaznych dla skóry i środowiska, nietestowanych na zwierzętach, w których do niezbędnego minimum ograniczono zawartość konserwantów. W 2015 roku na rynek trafiło ponad 66 milionów sztuk produktów firmy Ziaja.
Eksport- jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się sektorów firmy. Obecnie dystrybucja w samej Europie to 30 Państw m.in. w Austria, Czechy, Dania, Finlandia, Irlandia, Szwecja, Ukraina. Marka Ziaja poza granicami kraju dostępna jest w dużych sieciach handlowych jak również w licznych lokalnych sieciach drogeryjnych, aptecznych i niezależnych aptekach.