Błękitny płyn micelarny z substancją tonizującą pochodzenia naturalnego do codziennej pielęgnacji cery po 30 roku życia.
Zobacz też:
Ziaja Sopot Spa, płyn micelarny, 200 ml - opis produktu
sopot spa 30+
Produkt testowany dermatologicznie pod kontrolą lekarza okulisty. Specjalna receptura ogranicza ryzyko migracji składników do worka spojówkowego. Błękitny płyn micelarny z substancją tonizującą pochodzenia naturalnego do codziennej pielęgnacji cery po 30 roku życia.
receptura młodości:
solanka sopocka, Laminaria digitata, Porphyra umbilicalis, Enteromorpha compressa, hydro-retinol, prowitamina B5
Nie zawiera kompozycji zapachowej.
- Zapewnia łagodny demakijaż.
- Zapobiega wysuszeniu skóry.
- Zmiękcza skórę oraz redukuje napięcie naskórka.
- Wpływa kojąco na podrażnienia.
Sposób użycia
Zwilżyć wacik płynem, oczyścić twarz i szyję. Stosować rano i wieczorem. Nie wymaga spłukiwania. Polecany również dla osób noszących szkła kontaktowe.
Składniki
Aqua (Water), Sodium Cocoamphoacetate, Glycerin, PEG-8, Propylene Glycol, Panthenol, Hydrogenated Starch Hydrolysate, Aphanizomenon Flos-aquae Extract, Laminaria Digitata Extract, Butylene Glycol, Enteromorpha Compressa Extract, Porphyra Umbilicalis Extract, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Citric Acid, CI 42090 (FD&C Blue No. 1).
PKWIU | 20.42.15.0 |
Rodzaj | |
EAN | |
BLOZ_07 | 7039078 |
- Postać
- płyn
- Aplikacja
- na skórę
- Typ produktu
- Kosmetyk
Centrala firmy Ziaja zatrudnia obecnie ponad 555 pracowników w biurach, zakładach produkcyjnych, magazynach i logistyce. Sprzedaż detaliczną i dystrybucję w Polsce tworzy sieć 14 Oddziałów zlokalizowanych na terenie całego kraju, które przy pomocy 74 Przedstawicieli, oraz ok. 200 pracowników Oddziałów dbają o obsługę i tworzenie dobrych relacji z Klientami. Sieć sklepów Ziaja dla Ciebie to kolejne 390 osób, co daje łączną ilość około 1220 pracowników działających na rzecz marki Ziaja w Polsce.
Pierwszym produktem firmy Ziaja był naturalny krem oliwkowy sprzedawany z powodzeniem do dziś. Obecnie oferta obejmuje około1000 pozycji preparatów przyjaznych dla skóry i środowiska, nietestowanych na zwierzętach, w których do niezbędnego minimum ograniczono zawartość konserwantów. W 2015 roku na rynek trafiło ponad 66 milionów sztuk produktów firmy Ziaja.
Eksport- jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się sektorów firmy. Obecnie dystrybucja w samej Europie to 30 Państw m.in. w Austria, Czechy, Dania, Finlandia, Irlandia, Szwecja, Ukraina. Marka Ziaja poza granicami kraju dostępna jest w dużych sieciach handlowych jak również w licznych lokalnych sieciach drogeryjnych, aptecznych i niezależnych aptekach.