Łagodny micro-scrub do peelingowania skóry twarzy. Inspirowany pielęgnacją „K-beauty". Ma postać kremo-żelu, łatwo się zmywa, jest delikatnie perfumowany. Delikatnie złuszcza i wygładza naskórek. Oczyszcza i odczuwalnie odświeża. Pozostawia skórę gładką i miłą w dotyku.
Zobacz też:
Ziaja Kozie Mleko, krzemionkowy micro-scrub do oczyszczania twarzy, 75 ml - opis produktu
Łagodny micro-scrub do peelingowania skóry twarzy. Inspirowany pielęgnacją „K-beauty". Ma postać kremo-żelu, łatwo się zmywa, jest delikatnie perfumowany.
Działanie
- Delikatnie złuszcza i wygładza naskórek.
- Oczyszcza i odczuwalnie odświeża.
- Pozostawia skórę gładką i miłą w dotyku.
Sposób użycia
Peeling nanieść na zwilżoną skórę twarzy, delikatnie masować, omijając okolice oczu. Spłukać ciepłą wodą. Stosować 2-3 razy w tygodniu w zależności od potrzeb skóry.
Składniki
Aqua (Water), Glycerin, Decyl Glucoside, Dimethicone, Hydrated Silica, Cetearyl Alcohol, Propylene Glycol, Goat Milk Extract, Tocopheryl Acetate, Allantoin, Carbomer, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum (Fragrance), Sodium Hydroxide.
PKWIU | 20.42.15.0 |
Rodzaj | |
EAN | |
BLOZ_07 | 7073052 |
- Typ produktu
- Kosmetyk
Centrala firmy Ziaja zatrudnia obecnie ponad 555 pracowników w biurach, zakładach produkcyjnych, magazynach i logistyce. Sprzedaż detaliczną i dystrybucję w Polsce tworzy sieć 14 Oddziałów zlokalizowanych na terenie całego kraju, które przy pomocy 74 Przedstawicieli, oraz ok. 200 pracowników Oddziałów dbają o obsługę i tworzenie dobrych relacji z Klientami. Sieć sklepów Ziaja dla Ciebie to kolejne 390 osób, co daje łączną ilość około 1220 pracowników działających na rzecz marki Ziaja w Polsce.
Pierwszym produktem firmy Ziaja był naturalny krem oliwkowy sprzedawany z powodzeniem do dziś. Obecnie oferta obejmuje około1000 pozycji preparatów przyjaznych dla skóry i środowiska, nietestowanych na zwierzętach, w których do niezbędnego minimum ograniczono zawartość konserwantów. W 2015 roku na rynek trafiło ponad 66 milionów sztuk produktów firmy Ziaja.
Eksport- jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się sektorów firmy. Obecnie dystrybucja w samej Europie to 30 Państw m.in. w Austria, Czechy, Dania, Finlandia, Irlandia, Szwecja, Ukraina. Marka Ziaja poza granicami kraju dostępna jest w dużych sieciach handlowych jak również w licznych lokalnych sieciach drogeryjnych, aptecznych i niezależnych aptekach.