Ziaja Żel Pod Prysznic o aromacie słonego karmelu to wegański produkt z 95% naturalnych składników, idealny na chłodne dni i zimowe wieczory. Oprócz skutecznej oczyszczającej pielęgnacji, ten żel dostarcza także przyjemnego relaksu dzięki aromatowi słonego karmelu. To wyjątkowy sposób na dbanie o skórę w zgodzie z naturą oraz cieszenie się chwilą relaksu pod prysznicem.
Zobacz też:
Ziaja świąteczne aromaty, żel pod prysznic słony karmel, 160 ml - opis produktu
Ziaja Żel Pod Prysznic o zapachu słonego karmelu to wegański produkt, którego aż 95% składników pochodzi z naturalnego źródła. Ten żel został stworzony z myślą o chłodnych dniach i zimowych wieczorach, aby dostarczyć nie tylko oczyszczającej pielęgnacji, ale również relaksu dzięki smakowitemu aromatowi słonego karmelu.
Formuła tego żelu jest przyjazna dla środowiska, a także łatwo spłukiwalna, co może pomóc w ograniczeniu zużycia wody podczas kąpieli. Dzięki temu produktowi możesz cieszyć się nie tylko oczyszczającym działaniem, ale także przyjemnym aromatem, który dodatkowo zmysłowo pobudzi Twoje zmysły.
- Łagodnie myje i odświeża.
- Jest delikatny dla skóry.
- Pachnie zapachem słonego karmelu.
Sposób użycia
Żel nanieść na mokrą skórę, po umyciu spłukać.
Składniki aktywne
- GLICERYNA ROŚLINNA
- PROWITAMINA B5 (D-PANTHENOL)
Składniki (INCI)
Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Cocamide DEA, Glycerin, Panthenol, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Sodium Benzoate, Parfum (Fragrance), Citric Acid.
- Postać
- żel
- Aplikacja
- do mycia
- Podawanie
- Naskórnie
- Typ produktu
- Kosmetyk
Centrala firmy Ziaja zatrudnia obecnie ponad 555 pracowników w biurach, zakładach produkcyjnych, magazynach i logistyce. Sprzedaż detaliczną i dystrybucję w Polsce tworzy sieć 14 Oddziałów zlokalizowanych na terenie całego kraju, które przy pomocy 74 Przedstawicieli, oraz ok. 200 pracowników Oddziałów dbają o obsługę i tworzenie dobrych relacji z Klientami. Sieć sklepów Ziaja dla Ciebie to kolejne 390 osób, co daje łączną ilość około 1220 pracowników działających na rzecz marki Ziaja w Polsce.
Pierwszym produktem firmy Ziaja był naturalny krem oliwkowy sprzedawany z powodzeniem do dziś. Obecnie oferta obejmuje około1000 pozycji preparatów przyjaznych dla skóry i środowiska, nietestowanych na zwierzętach, w których do niezbędnego minimum ograniczono zawartość konserwantów. W 2015 roku na rynek trafiło ponad 66 milionów sztuk produktów firmy Ziaja.
Eksport- jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się sektorów firmy. Obecnie dystrybucja w samej Europie to 30 Państw m.in. w Austria, Czechy, Dania, Finlandia, Irlandia, Szwecja, Ukraina. Marka Ziaja poza granicami kraju dostępna jest w dużych sieciach handlowych jak również w licznych lokalnych sieciach drogeryjnych, aptecznych i niezależnych aptekach.