Komórki naskórka – keratynocyty - produkują włókna kolagenowe, porównywalne do kotwic, które zapewniają: prawidłową spoistość między naskórkiem a skórą właściwą, wymianę substancji odżywczych między nimi oraz odpowiadają za utrzymanie skóry w dobrej kondycji.
Zobacz też:
Ziaja Cupuacu, odżywczy krem regenerująco-wygładzający na dzień i na noc, 50 ml - opis produktu
Codzienne wzmacnianie naskórka skutkuje poprawą nawilżenia, jędrności i elastyczności skóry oraz młodszym i zdrowszym wyglądem już od pierwszego spojrzenia.
Działanie
- masła cupuacu i masło karite
- skutecznie regenerują lipo-strukturę naskórka
- wzmacniają barierę ochronną skóry
- łagodzą podrażnienia oraz chronią przed promieniami UV
- oleje makadamia i z orzechów brazylijskich
- regulują aktywność zewnętrznych warstw skóry
- zapobiegają nadmiernej utracie wody
- zmiękczają i wygładzają naskórek
Bogata konsystencja i wyjątkowe substancje aktywne. Cudowny zapach pobudzający zmysły
Sposób użycia
Krem nanieść na skórę twarzy i szyi, na dzień i/lub noc, następnie delikatnie wklepać. Krem można używać jak maskę stosując grubszą warstwę preparatu. Pozostawić do wchłonięcia.
BEZPIECZEŃSTWO PREPARAT TESTOWANY DERMATOLOGICZNIE
Składniki aktywne
olej z orzechów brazylijskich, masło cupuacu, masło karite, skwalan
PKWIU | 20.42.15.0 |
Rodzaj | Kosmetyk |
EAN | 5901887035718 |
Nr wewnętrzny | 7060092 |
- Postać
- krem
- Aplikacja
- na skórę
- Typ produktu
- Kosmetyk
Centrala firmy Ziaja zatrudnia obecnie ponad 555 pracowników w biurach, zakładach produkcyjnych, magazynach i logistyce. Sprzedaż detaliczną i dystrybucję w Polsce tworzy sieć 14 Oddziałów zlokalizowanych na terenie całego kraju, które przy pomocy 74 Przedstawicieli, oraz ok. 200 pracowników Oddziałów dbają o obsługę i tworzenie dobrych relacji z Klientami. Sieć sklepów Ziaja dla Ciebie to kolejne 390 osób, co daje łączną ilość około 1220 pracowników działających na rzecz marki Ziaja w Polsce.
Pierwszym produktem firmy Ziaja był naturalny krem oliwkowy sprzedawany z powodzeniem do dziś. Obecnie oferta obejmuje około1000 pozycji preparatów przyjaznych dla skóry i środowiska, nietestowanych na zwierzętach, w których do niezbędnego minimum ograniczono zawartość konserwantów. W 2015 roku na rynek trafiło ponad 66 milionów sztuk produktów firmy Ziaja.
Eksport- jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się sektorów firmy. Obecnie dystrybucja w samej Europie to 30 Państw m.in. w Austria, Czechy, Dania, Finlandia, Irlandia, Szwecja, Ukraina. Marka Ziaja poza granicami kraju dostępna jest w dużych sieciach handlowych jak również w licznych lokalnych sieciach drogeryjnych, aptecznych i niezależnych aptekach.